עברית שפה קשה

עברית, בדגש קל על עברית מדוברת בת זמננו

13.1.07

לא שכחתי אתכם

אני יודע שתדירות הכתיבה שלי נמוכה להחריד, אבל החיים גוזלים את כל מרצי בזמן האחרון. אני מצליח לרשום מדי פעם רעיונות לכתיבה, ואני מקווה שהפתקיות הללו יהפכו עם הזמן לדיונים בבלוג.

לאור תדירות הפסום הנמוכה אני חושב שאאמץ מנהג שקיים במספר בלוגים אחרים שאני קורא. מדי פעם אני אפתח כאן הודעה, שכל מטרתה לפתוח פתיל של תגובות. במסגרת איזור התגובות הזה ניתן יהיה לשאלול שאלות - שכרגע רבים מכם שולחים לי במייל - והקוראים יוכלו לדון בהן זה עם זה. "פתיל פתוח" נקרא לזה.

הודעה נוספת: בלוגר (הכלי המשמש לניהול האתר) פרצו עם גרסא חדשה מתישהו מאז ההודעה האחרונה שפרסמתי. כחלק מהמעבר לגרסא החדשה צפויים עיוותים כאלה ואחרים בתצוגת הבלוג. אני מנסה לתקנם כעת. אם מישהו יודע מה צריך לעשות - נא להודיע לי!

תודה על הסבלנות,
אהוד

1 תגובות

Anonymous bila כתב


מה זה "הארציזם"?

HARETZISM:

אתר השנאה של הארץ, גזענות אנטי-יהודית, בדויות, חצי אמיתות, תומך בטרור, גזענות שווא:

אתר "הארץ" הבלתי מהימן אשר מתחילת שנות האלפיים מגזים בשיטתיות, המציא לעתים קרובות "חדשות מזויפות" , בדה עובדות (לפעמים התנצל בצורה חלשה ורק לאחר שהשקר כבר הופץ באופן נרחב) ומצדיק ההתקפות הערביות הגזעניות האנטי - יהודיים, ומתייגים ב"גזענות" דוקא אלה שחוששים מההתקפות הגזעניות, בעצם.
באופן כללי, "הארץ" עושה שימוש בטרמינולוגיה של מילים גדולות כמו "גזענות" ו"פשיזם" אפילו כשאינם קשורים (יש שהבהירו שזה מיועד לקליקים לפיתיון - בייט קליקס). האתר הסית שוב ושוב לאלימות. ומעל הכל, הפיץ שנאה כלפי יהודים, כולל קריקטורות שנאה מרושעות. האתר מצוטט באופן נרחב על ידי ניאו-נאצים. וכל האמור לעיל "הארץ" עסק ועוסק בפנאטיות. בקנאותו הוא אף משכתב את ההיסטוריה מחדש.

HAARETZISM:
Haaretz hate site, anti-Jewish racism, fabrication, half-truths, pro-terror, false Racialization:

Since, especially, the early 2000s' unreliable Haaretz has been systematically exaggerating, often invented fake news, fabricating facts (sometimes apologizing weakly and only after the falsehood was widely disseminated) and apologetic for racist Arab attacks targeting Jews, yet slapping falsely the "racism" label exclusively on those that fear the very racist attacks. In general, using big words terminology like "racism" and "fascism" when not even related (some stated, it's intended for bait clicks). It has incited repeatedly for violence. And above all, has been spreading hatred against Jews, including vile hate cartoons. It's widely quoted by neo-Nazis. And all of the above, with a fanaticism. In its zealotry, it even rewrites history.

Hate And A Racialization Earoneous Termimolgy Zone.

__

Harm.
Hate.
Hostility.
Hoax.
Humbug.
hoodwink.
Hatched.
Half-truths.

History-rewriters.

________

Artificial.
Altering.

Aberrant.
Abhorrence.

Animus.
Animosity.

_______

Racist.
Racializations.
Arouse.
Rancor.
Repugnance.
Revulsion.
Red herring.
Rewriting.

______

Erroneous, ersatz.
Erroneous-editors.
Eagerness.
Exaggeration.
Erratic.
Enmity.
Enmity-effortfully.
Egging-on-Encourage-Enmity.

____

Trolls.
Trump-up.
Text-To-Tap-In...
Tar, Tarnishing.
Twisted-Terminology.

___

Zealots-Zone.
Zero, Zilch.

10:58 אחה״צ  

הוסף רשומת תגובה

<< Home