עברית שפה קשה

עברית, בדגש קל על עברית מדוברת בת זמננו

9.7.07

סקס

הבלוג נמנע בד"כ מלעסוק בנושאים פוליטיים (תאמינו לי שזה רק הבלוג, לא אני). אני שמח לארח כאן קוראים מכל קצוות החברה הישראלית - יש לי אפילו פינה חמה בלב לאלה שעברית אינה שפת אמם. אבל יש נושאים שמחייבים כל בלוג להישיר מבט ולהצהיר על נאמנויותיו. צנזורה מלמעלה על אתרי אינטרנט הוא נושא כזה.

לאור הכתוב היום בעיתון ("אור ירוק לצנזורה באינטרנט") אני חושב שהגיע הזמן שגם אנחנו נפנה את קוראינו לאתר המתעד את תולדות המאבק נגד החוק. תוכלו לקרוא שם הסברים מלומדים על החוק, מטרותיו, מדוע הוא לא יהיה יעיל באופן מעשי, ומדוע הוא פסול מסיבות עקרוניות.

2 תגובות

Anonymous אנונימי כתב

דווקא אני מאמין בחוק החדש, על אף שאני רחוק מלהיות אוהד ש"ס...

ראו התייחסויות לכאן ולכאן בבלוג המרצים של הפקולטה למשפטים בחיפה:

http://haifalawfaculty.blogspot.com/2007/07/blog-post_16.html#comments

10:13 אחה״צ  
Blogger שיחות ווידאו בוואצפ עם בחורות יפות כתב

ברונטית מקסיקנית סקסית עושה סרטונים באיכות גבוהה עם כל מה שתרצו לראות - בחורות מדהימות מישראל שולחות סרטי סקס http://www.sexysharmotagirls.com/
אתר סקס שרמוטה
בהזמנה ישר לנייד

8:11 לפנה״צ  

הוסף רשומת תגובה

<< Home