עברית שפה קשה

עברית, בדגש קל על עברית מדוברת בת זמננו

20.7.05

בלוגר בעברית

נשאלתי מספר פעמים לגבי הדרוש להקמת אתר בעברית ב-blogger.

הדבר המרכזי שיש לעשות הוא לשנות את התבנית של האתר, כך שהכיווניות של הכתיבה תהיה מימין לשמאל. לשם כך אפשר פשוט לעשות view sourc לעמוד הזה ולהעתיק את מה שנמצא בין <style type="text/css">
לבין </style> ולהשתמש בו לתבנית שלכם.

לחילופין ניתן לבחור תבנית כלשהי ולהתאים אותה לכתיבה מימין לשמאל בעזרת הוראות של
direction:rtl; כפי שאפשר לראות בסטייל של התבנית שלי.

בנוסף לכך תחת ב encoding (בסטינגז, פורמטינג) צריך לבחור ב universal, הנקרא גם UTF-8.

עצות נוספות ממי שכבר ניסה אפשר להשאיר ב"תגובות" כך שחיפוש בגוגל יעזור בעתיד למתקשים.

13 תגובות

Anonymous אנונימי כתב

מידע שימושי נוסף אפשר למצוא ב-
http://hebrew-templates.blogspot.com/

12:55 אחה״צ  
Blogger Amit כתב

אפשר גם להשתמש בתבנית שלי שמותאמת לעברית.
http://net-z.blogspot.com/ (CC)
מעבר לעצות שלך אני לא חושב שיש משהו להוסיף.

1:02 אחה״צ  
Blogger michraz100.co.il כתב

פתחתי לפני כמה זמן בלוג
לדעתי קצת מסובך לפתוח אותו בעברית
תודה על העזרה

7:33 אחה״צ  
Anonymous אנונימי כתב

תקשיב אני יודע אז הכנתי באנגלית בעברית אתר
ונראה מה יותר טוב
אתה יכול לנסות
www.cpnmrd.blogspot.com
www.cpandnmrd.blogspot.com

6:01 אחה״צ  
Blogger nimnim כתב

u

6:02 אחה״צ  
Blogger Shlinki כתב

אני לא כל כך הבנתי למה הכוונה ב"בלוגר בעברית" אני פתחתי בלוג ורושמת בו וקוראת בעברית. מה ההבדל?

תודה

4:56 אחה״צ  
Blogger אהוד כתב

אין הבדל. בזמנו זה דרש קצת יותר מאמץ.

8:24 אחה״צ  
Blogger עמוס פרג'ון כתב

תודה

8:53 אחה״צ  
Blogger Unknown כתב

הבלוג היה כתוב בעיברית מימין לשמאל. באתי בבוקר והנה פתאום הכל מיושר לשמאל. איך מתקנים את זה?

נ.

1:57 אחה״צ  
Anonymous בלוגר כתב

אפשר להכנס לאתר של בלוגר ולראות איך להתמודד עם תבניות בעברית

11:49 אחה״צ  
Blogger Unknown כתב

מי שמסתבך מוזמן לשאול את כל השאלות בקהילה שלנו. בלוגגר בשפת הקודש.
יש אצלנו אפילו איש טכני שמציע לבנות אתר מקצועי בחינם למעוניינים ולמתקשים ולמתעצלים. (-:
זה הלינק של הקהילה:
https://plus.google.com/communities/107023803221354620103?iem=4&gpawv=1&hl=he-IL

2:16 לפנה״צ  
Blogger Langusim on the way כתב

היי. פתחתי בלוג חדש. איפשרתי כמובן כתיבת הערות. מתברר לי כי זה דורש רישום כיוזר בבלוגר. זה מוגזם. האם ניתן לפתוח אפשרות לרישום תגובות בלי רישום מסורבל?

7:30 אחה״צ  
Blogger Unknown כתב

לא נעים לי מבעל הבלוג כאן. אולי עדיף לשאול את השאלות האלה בקהילה שאת הלינק אליה צירפתי למעלה. אבל על רגל אחת:
עיצוב=>הגדרות=>פוסטים, תגובות ושיתוף=>מי יכול להגיב? (צריך לסמן שם "כל אחד")

7:47 אחה״צ  

הוסף רשומת תגובה

<< Home