עברית שפה קשה

עברית, בדגש קל על עברית מדוברת בת זמננו

7.2.05

הודעה

לגמרי לא קשור לנושאים הרגילים של הבלוג הזה - אבל זה בלוג, כך שאני יכול לכתוב כאן מה שאני רוצה...

אני משתעשע ברעיון לארגן מפגש בסגנון הכנס FOO של אוריילי .

We'll have some planned activities, but much of the agenda will be determined by you. We'll provide space, electricity, a wireless network, and a wiki. You bring your ideas, enthusiasms, and projects. We all get to know each other better, and hopefully come up with some cool ideas about how to change the world.



אני עוד לא יודע טכנית איך לממש את זה (צריך מקום, חיבור רשת וכד'). אבל לפחות אני יכול להשתעשע בשאלה על איזה נושאים נדבר וכד'.

הנושאים המרכזיים שאני מעוניין לעסוק בהם (כי הם מעסיקים אותי כרגע) הם:

E-Learning - איך לעשות שימוש טוב יותר בטכנולוגיה לצורך הוראה.

Higher-Ed - עתיד ההשכלה הגבוהה. בעיקר בארץ.

Social Action - איך להשתמש ברשת כדי לשפר את הדמוקרטיה. את החברה. את העולם.

Mobility/Location - הדברים המגניבים: הפלאפון מזהה איפה אתה ומציע לך דברים לטעמך, וכד'.

Web Services - הטכנולוגיה שדרושה לחלק גדול מהדברים הקודמים.

לשם ארגון המפגש הוקם כמובן WIKI.


אם מישהו מהקוראים של הבלוג מתעניין בנושאים אלה או נושאים קרובים, הוא מוזמן להשתתף ב WIKI, להוסיף את שמו לרשימת המשתתפים, ואם הארגון יצליח לבוא למפגש.

ובכלל, אתם מוזמנים לתרום ל WIKI מה שנראה לכם מתאים, להציע רעיונות לנושאים, להזמין
משתתפים נוספים וכל דבר אחר.

רעיונות על איך לממש טכנית (בסגנון "יש לי קשרים עם מישהו עם בית גדול ואינטרנט אלחוטי") יתקבלו בברכה...

מי שמעוניין לפנות אלי בדואר אלקטרוני, יכול גם.